Victor med k...

Att jag lyckas...
På scrapträffen jag var på i början av april så påbörjade jag ett kort till brorsans yngsta barnbarn.
En hÄngel med en lastbil passar väl en 1-åring i en motortokig familj?!
Mönsterpapperet har jag köpt på Ge-Kås, barn brukar ju tycka om färger så jag tyckte det passade. Jag hann/orkade inte göra färdigt kortet på träffen men hemma så stansade jag ut namnet Victor (var så säker på stavningen att jag inte brydde mig om att kolla upp det) och klippte ut 1:an i glittrigt mossgummi. Kortet har varit färdigt ett tag nu och den 11 april så skriver victors mormor att Viktor fått sitt namn (dom hade namngivning den 10:de). Viktor med k, vad gör jag nu?
Jag testade att pilla bort C:et, men icke!
Jag testade att bara sätta ett l ihop med c:et för att bygga ett k, men det funkade inte alls, så jag klippte ut en ruta i samma mossgummi som 1:an och klistrade k:et på den, det funkade faktiskt riktigt bra. Lite vita högdagrar på bokstäverna sedan fick kortet vara klart.
Stackars denna familj, två missar på deras kort, detta och Malins där jag skar sönder luftballongen... Men jag är ändå nöjd med "räddningarna".


Kommentarer
Postat av: Åsa/asamia

Härligt färgglatt kort med söta hÄnglarkillen.
Trevlig helg!
Kram Åsa

2016-05-05 @ 06:09:40
URL: http://asamia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0