Nr 2 till Danmark

Idag visar jag ett till kort som danskan valde.

Ett kort som jag kanske visat tidigare då jag gjorde det till en skissutmaning, jag undrar om jag inte till och med vann med det.
Här har jag använt en hÄngla som är en av favoriterna bland både hÄnglar och andra stämplar.
Det randiga och stjärnpapperet är från Maja Design och det mörkblå är mönstrat och där vet jag inte märke, men köpte det för länge, länge sedan på Kortmakarens mässa på svenska mässan i Göteborg.

Jag har påbörjat tre kort men inte gjort ngt av dom färdigt så det måste jag göra. Söta Wilmer fyller 4 år snart så hans kort måste jag bara få klart, sedan måste jag göra klart julkortet till danskan som köpte korten av mig, det tredje kortet är det ingen brådska med, det ska till en i närheten.

Våran kisse kom hem igår till lunch och var groggy så klart, men tumören såg godartad ut, vi skickade inte på analys.
Nu blir det smärtstillande idag och i morgon, sedan ska stygnen bort om två veckor, hon behöver ingen krage och från och med i dag får hon gå ut, äta och leva som vanligt - skönt!

Lotta, hon med artros är ännu piggare idag, springer rund och busar med ngn låtsaskompis, hoppas det inte straffar sig så hon får ont.

Angående mig själv så har jag skitont i benen och framför allt i mina knän. Jag gick ändå ut en runda i skogen med man och hund, sedan en tur till stallet och klippte klor, släppte ut och mockade till fyra av kaninerna. Dom norska kaninerna skickade vi vidare i söndags, så skönt at det är över med dom, 6 månader var inte vad vi tänkt oss att ha dom här.

Nu ska mannen i huset bjuda på lunch, kyckling och råris.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0