Sista danska...

Sist ut av dom 5 korten som danskan köpte. Resten av julkorten får jag lägga ut när jag skickat dom, inte för att ngn av mottagarna hänger här, hihi.

Det här är ett tvillingkort till mammas påskkort.
En fin Magnoliastämpel har jag använt och mönsterpapper från ett block köpt på Ge-Kås.
Det är inte omöjligt att skissen är från Milo
Lilja art, länk finns i gårdagens inlägg.


Idag har vi som många andra firat farsdag, varken jag eller min man har våra pappor kvar, cancern tog dom bägge.
Men bonusdottern var här på lunch och firade honom med blomma, choklad och en trisslott. Vi hinner inte träffas så ofta så det var trevligt. Vi brukar inte fura farsdag, men nu tog vi tillfället i akt.

För övrigt så började jag dagen med att baka chokladmuffins, som jag glömde att fota. Jag använder receptet från

Zeinas kitchen

Dom absolut godaste chokladmuffinsarna jag ätit.

Sedan tjuvstartade jag städningen i zon 3, jag har blivit en Flyladie, enda sättet för mig att hålla någorlunda ordning här hemma. Jag har inte haft så mkt ork senaste tiden, men tror den är på G. Inga värktabletter idag och tyvärr känner jag lite smärta i benen, hoppas, hoppas det inte blir värre, orkar inte söka för det.

Efter vi firat Peter så tog jag, maken och hunden en promenad i skogen, med koppel för att spara lite på Bobbys onda ben.
Fixade lite med kaninerna, skrivit ut papper till medlemsmötet på hundklubben i morgon. Nu är det soffhäng som gäller.

I morgon ska jag på healing igen, kanske blir ännu bättre upplevelse än förra/första gången.

Nu ska jag slappa en timme, sedan är det tack och godnatt, måste bara ge Lotta hennes medicin så hon får en bra morgondag.

Glömde visst visa insidan. Panelerna är inte fastsatta, lättare att stämpla och skriva på dom när dom inte sitter på plats.
Enkel insida, stansat ut med samma stansmall som på framsidan och bara färgat in dom med distresser.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0