Kort till svärmor

I morgon åker vi till Skåne och firar svärmor, hon fyllde år här om dagen.
Jag hade ingen inspiration när jag skulle göra kortet till henne, men till slut tog jag en av mina senast inköpta stämplar (ja, jag är inne i ett shoppingil igen) och färglade den, men det kändes inte rätt så den la jag på is. Men efter mycket funderade, en hel del vånda och x antal inspirationsrundor på fb, instagram, Pinterest och bloggar så infann sig inspirationen och ett kort blev det.

En för mig ny ballongdies var det som fick bestämma resten.
Splashbakgrund från vilda och en congratulationdie, klart!
Kortbasen med fyrkanter har jag köpt för länge sedan på Panduro.

På insidan gjorde jag en ram där jag klämde fast ett gäng trisslotter, det tillsammans med en liten korg med Ljung och andra små höstblommor blir vår present till henne.

Nu ska jag vila så jag orkar med morgondagen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0