Och så sista...

...presenten, jag fyllde ju 50 för ett tag sedan och 50-årspresenter har jag fått i flera år men nu är jag färdigfirad, mina arbetskamrater var sist ut, det blev ett handgjort kort, en blombukett och ett presentkort på Ikea.

Handgjorda kort är ju något speciellt att få, då det var kul och oväntat. Vem vill inte ha färska blommor? Jo, en kompis till mig, hon tycker det är äckligt med vattnet i vasen. Presentkort är ju inte fel, jag önskade mig faktiskt det när en jobbarkompis frågade. Ikea hittar jag alltid något på, jag vill ha någon vagn till köket, antingen en Råskog eller något annat att ha i ena hörnan.

Där till vänster om bänken, så den står inskjuten mellan bänk och "skafferi".

Jag har upptäckt att mitt hår inte är lika illa utsatt, så jag frågade sköterskan på onkologen och det cellgiftet jag går på nu tar inte på håret på samma sätt, sätter sig på nerver och sånt istället. Tänkte visa bild, men det gick inte ta så det syns, får ta kort en annan gång.

Har jag visat blomgruppen jag fick av Ågårdens stuteri (fam. Maria B)?
Minnet funkar ju inte alls, men så här såg den ut, älskar att den är så låg, passar perfekt på matbordet.

Det syns inte, men den är nog max 10 cm hög.
Inte nog med det, utbjudna på mat blev vi och sedan avslutades kvällen med surr en bit in på natten!

Jag har hunnit pyssla också, men det har jag inte fotat så det får bli en annan dag. Jag har gått ner till 0% arbete nu, måste orka med att motionera och må bra och vilken skillnad! Jag älskar att jobba, men efter 2h jobb som jag jobbat på slutet så orkar jag typ inget annat och det funkar inte.

Nä, nu ska jag vila en stund sedan blir det vattenbyte i lilla saltkaret!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0