Prickigt till Anna

I maj startade en ny fb-grupp, utmaning i en vecka (scrapbooking) och den tyckte jag jag kunde hänga på, jag är ju långsam scrappare så en vecka passar mig. Men det blev ett par ggr sedan vet jag inte vad som hände, men denna vecka passade tydligen mig.
Anna på jobbet fyller år idag och prickigt är ju så fint så jag antog utmaningen!
Det blev ett twisted easel card.

Varför går det inte att hämta nya bilder? Någon mer som haft problem, kanske för jag uppdaterat telefonen????
Men lägger in ett par bilder på sötnosen när han var rätt ny hos oss.
Bilden på Annas kort får bli en annan dag.

Om en timme så åker vi till Jönköping. Ska träffa läkaren och sedan få behandling.
Förra veckan var det spruta i vänsterbenet, det funkade bra, lite influensakänning ett par dagar efteråt, när jag tog i högerbenet kändes det som jag fått en lårkaka, men idag är det ingen spruta.

Idag ska vi även leverera dom två sista anemonerna, en med grön topp och en röd/rosa bta. Vi har sålt 12 st på ett par veckor, så efter dessa två så har vi bara kvar en av vardera.
I går bytte vi till oss en fin skiva eller två, en var pytteliten så hoppas den klarar sig.
Sedan köpte vi två olika mjuka grejer.


Kommentarer
Postat av: Anonym

❤❤❤

2016-10-02 @ 17:20:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0