Scraploppis

Jag har en riktigt snäll man och idag var inget undantag.

Trots att jag är inne i en djup scrapsvacka så följde han med till en scraploppis 10 mil bort.

Jag hittade en hel del, men som vanligt ångrade jag mig efteråt att jag inte köpte mer...

Jag hade sett en sneak peak på lite av vad som skulle säljas och jag har länge velat ha en scoring board från Martha Stewart och det såg jag en som skulle sälja så det var det första jag skulle leta reda på. När vi kom fram, 10 min innan öppning, så hade dom redan öppnat så jag misstänkte att dom redan sålt den. Men den fanns kvar.

Jag köpte alltså 1 scoring board. 1 bunt vita cardstock med struktur och en bunt släta. Några mönsterpapper bland annat en förpackning med Bildmålarpapper. Tre set med dies (hjärtan, stjärnor och vimplar med korsstygn) och en bladdies.
En Bildmålarstämpel, lite halvpärlor och ez-foam.

Diesen var så billiga så dumt jag inte köpte fler.

I torsdags var jag till Jönköping och tog spruta så då passade jag på att kila in på TGR, skulle köpa kryddburkar till en aktiveringsbana till hundens Noseworkträning. Där hittade jag en kantstans och tags.

När vi kom hem idag så pysslade jag lite i scraprummet, städade lite (bara precis så jag rymdes) och påbörjade faktiskt ett kort! Det är på tiden jag kommer igång med korttillverkningen, inte ens min son som fyllde 30 år häromdagen fick ngt kort. 

Till veckan ska jag börja jobba heltid har jag tänkt, jag har inte förlängt sjukskrivningen så jag hoppas det funkar. Jag har nästan jobbat heltid senaste veckorna, bara slutat lite tidigare när jag åkt på behandling, så tror det ska gå bra. 

På fredag om två veckor ska vi på begravning, Peters barndomskamrat, vår kompis blev besegrad av cancern, på långfredagen somnade han in, så overkligt, så ledsamt.

Igår blev Smirre 5 månader, vi vägde honom inte men fotade idag


Kommentarer
Postat av: Lisa-olsi

Kul med så många fina
saker att scrappa med :)
Vacker liten? Smirre.
Den förbenade cancern :(
Ha det gott // Lisa

2017-05-26 @ 03:55:52
URL: http://lisa-olsi.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0