Årets första julkort levereras...

Jag ligger efter rejält med årets julkortstillverkning.
I vanliga fall gör jag julkort med jämna mellanrum hela året, men i år har jag varit så himla trött, kanske det beror på cancerbehandlingen jag genomgick...

Men jag tänker försöka fixa ett gäng i alla fall. Om jag ska göra till alla jag vill skicka till så är det ändå bara ca 25 st, men eftersom jag är så långsam scrappare så tvivlar jag på att jag hinner det.

Årets första kort levereras i morgon, det ska till ett danskt par.
(null)
Jag var med i en 72-timmars utmaning med detta kort. Kortet skulle innehålla snö och sedan skulle man välja minst tre komponenter till från en lista.
Jag valde metall (hörnet uppe till vänster), text (god jul) och glitter (kappans muddar och krage plus på julkulorna).

Snöflingorna och julkulorna är utstansade med dies från Magnolias doohickey Clubkit vol 17. Så himla fina dies!

Måste snabbt berätta att vi ska nog skaffa en till familjemedlem.
En liten kattkille som föddes i måndagskväll. Men vi får inte träffa honom förrän i mitten av januari och före det bestämmer vi oss nog inte.

Bobbys rygg har vi inte fått ngt svar om ännu. Är så besvikna på hur det har skötts.

Nu måste jag sova, ska upp och jobba om några timmar... nädå, tar sovmorgon så jag kanske inte börjar förrän drygt 6.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0