Årets sista julkort

Eftersom vi inte firar jul på julafton i år så kunde jag göra färdigt julkortet till mamma som kommer på juldagen.
Peter passade på att tvätta bilarna eftersom det var varmt ute (7-8 grader), lite konstig julafton...
(null)
hÄnglastämplarna är ju så fina och dom lite äldre är helt underbara!
Diesen är Magnolia förutom rektanglarna med stiched kant, dom är från Gummiapan.
Papper från Maja Desigt, tyckte den passade som tapet.
Textstämpeln har jag nog inte koll på vad det är för märke, inte just nu i alla fall.

Nu då julkorten är färdiga så blir det till att ställa om till födelsedagskort.
Först på året fyller kompis Daniel år, sedan måste jag få färdigt bonusdotterns kort, henne ska vi fira lite efter nyår, fast hon fyllde år dagen före julafton. Hennes kort blir också en  hÄngla, en nyinköpt (trots mitt köpstopp, förstår nog inte hur det funkar med köpstopp...).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0