Suck!

Jag som hatar att vara sen eller ute i sista sekund. Jag gör inget annat än att vara sen nu.
Jag var lite inne på att bonusdottern med sambo skulle få julkortet när vi ses och firar jul och födelsedag några dagar efter nyår. Men så ringde dom nu och ville komma förbi en sväng innan svärsonen åker upp till Norrland.
Så jag skuttar upp till scraprummet och slänger ihop ett kort som jag ändå blev nöjd med!
(null)
En underbar "lussekatt" från hÄnglar & stÄnglar.
Texterna från Rox Stamps.
Katten får föreställa deras röda kattunge, crash, stavas det så?
Han kraschade bilen för att inte köra över den övergivna kattungen.
Dom hittade aldrig ngn ägare till den så dom behöll honom och så fick han sitt namn pga olyckan.
Idag är det torsdag, men jag sätter lite fördröjning och lägger ut det på julafton.

Vi fick julfrukost på jobbet idag och en julklapp, i år blev det en väska. Typ en sportbag. Perfekt stl om man ska bort över natten eller helgen!

Idag på julafton så ska jag och maken äta lite julmat, köpt sill, köpta köttbullar osv. Så olikt oss, men eftersom vi ska fira jul "på riktigt" om en dryg vecka så valde vi att köra köpt nu och hemlagat sen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0