Julkula, poncho och kort

Fick en otroligt vacker julgranskula, eller om man bara vill ha den liggande i en skål med kulor funkar det.

Min mamma och moster har gjort den.

Mamma har även stickat en poncho pt mig, men hon blev inte riktigt nöjd med den, jag tycker den är superskön

Hatar kort på mig själv, men bjuder på det ändå. Nu syns det dåligt men mitt hår är jätteroligt, det växer åt alla möjliga håll. På min vänstra siden växer det framåt, uppe på kalotten är det längst och där växer det snett bakåt åt höger, högersidan och bak växer "rätt".



Jag gjorde ett kort till kompisen som fyllde år 1/1, han har inte fått det än för vi tänkte gå hem och gratta honom nu när de mina åkt hem.

Han har köpt sig en flygel så jag spann vidare på det och letade upp ett kort som jag liftade, har ju inte så mycket inspiration själv. Men hoppas det kommer igen nu när livet börjar återgå i normalt läge.

På tal om det. På måndag ska jag börja jobba, 2h/dag första veckan, sedan resten av januari 4h/dag, sedan får vi se.
Måste kolla hur mycket jag orkar och hur mycket komptid jag har, blir lite mer ekonomiskt att ta komp än sjukskrivning om jag känner att jag orkar med, annars blir det sjukskrivning men det tror jag inte.

Jag har fått benvärmare och sockar av mamma, visar dom en annan dag.

Och bara för att kunna hålla koll på när hände vad, så köpte vi (jag, Peter och min äldsta bror) en iPhone 5s till min mamma. Hon är teknikfientlig men jag fick för mig att den ändå skulle vara lättare att använda än hennes pensionärstelefon.
Än så länge känns det lovande!

Idag är det kallt, så det blir till att kura inomhus.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0