Magnetröntgen och grattis

I torsdags kväll fick vi frågan om vi kunde komma ner till Helsingborg idag kl 8 och magnetröntga Bobby.
Vi tackade ja så i morse lite efter kl 5 så åkte vi söderut och kl 8 lämnade vi över kopplet till en tjej som påstod sig känna igen oss. Vi trodde hon tog fel eftersom vi aldrig varit där innan, men så sa hon att hon trodde det var genom kaninhoppningen och det var det. Kul!!!
Det skulle ta några timmar så vi åkte ner till Peters mamma med sambo, inte ofta vi ses så vi grattade henne på födelsedagen i efterskott och honom på farsdagen i efterskott.
Ett kort som jag snabbgjorde i går, gjorde två små kuvert som vi stoppade trisslotter i.
(null)

(null)
Det blev några rundor Yatzy, jag började starkt men sedan gick det utför och jag förlorade...
13.15 fick vi lösa ut Bobby, pigg och glad var han och vi drygt 7000 fattigare. Nu ska vi vänta och se vad felet är och vad som ska göras.

Nu ska jag surfa runt och kika på snygga Maine Coons. Vi har ju bestämt att köpa en renrasig denna gång. En dröm som går i uppfyllelse.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0