Grattis i efterskott Micko!

Jag har ju inga egna barnbarn, men min ena brorsa har ett gäng och först ut att fylla år av dom är Micko som är bonusbarnbarn.
Jag ligger efter i korttillverkningen så det blir enklaste korten.
(null)
Har köpt på mig några Distress Oxidedynor så jag testade att göra egen bakgrund. Dessutom köpte jag vattendroppsstämplar som jag inte fått hem, men upptäckte att jag hade andra vattendroppsstämplar, så dom testade jag oxå. En hÄnglapojke får symbolisera Micko, världens bästa storebror jag hört att han är.
Veckan som gått har jag legat hemma med ond rygg, så jag får hejda mig och inte sitta ock scrappa för länge, även om jag tyckte det var jätteroligt idag, många idéer...

Vi vägde våran yngsta kisse i går, han blir 5 månader till veckan och vägde 4,5kg!!!
(null)
Ice är hans namn och han är våran första renrasiga Maine Coon.

Min kropp har fått ngt fnatt nu, den reagerar på koständringen jag började med den sista januari.
I början tappade jag ngt hekto per vecka, men nu sista veckorna har det varit kilon som rasat.
Men tack och lov har kosten gjort så jag är piggare och har mycket mindre kramper och det är så skönt. En annan hälsogrej...
(null)
Himla bra svar från landstinget.
Men kluven är jag, mammografi i all ära, men samtidigt kan man ju få cancer av det, men min cancer var ju hormonell så jag chansar nog och fortsätter med mammon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0