50 bast...

...ja, det fyller min barndomskompis idag.
Tyvärr har jag ju flyttat så långt söderut att jag inte kan träffa henne idag. Ev. ska hon och hennes make ha ett gemensamt stort kalas i sommar, får se om det passar så vi kan åka upp då...

Jag visste inte alls vad jag skulle använda för stämpel, men så såg jag denna och tyckte den passade bra. Hon är social och det brukar bli ett kackel när vi träffas.
(null)
Färglagt som vanligt med Distress markers och Tombows. Stämplade texten från Rox Stamps och foamtexten är från ett block med bokstäver som jag köpt på Panduro för länge sedan.
Några blommor, en fjäder och en hjärtepin blev det också.
Vi skickade ett blommogram från Interflora också:
(null)
Hoppas det funkar, har aldrig gjort det förut.
Hoppas hon blir lika glad som jag blev när jag fick av henne!

Jag har ju börjat göra kort utifrån färdiga kortstommar, dom är lite mindre än vad jag brukar göra dom men det funkar.

Den här veckan ligger hag risigt till med korttillverkningen. Blev inga kort gjorda i förväg som jag planerat, när jag skriver detta är det onsdag. Inget planerat för e.m o kväll så kanske det blir lite kortmakeri.


Det går ff bra med koständringen. En mycket possitiv effekt av det hela är att jag inte har så mycket kramper längre. Har t.om slutat att dricka Indiandrickan, får hoppas det inte är tillfälligt. Men just nu känns det toppen.
I söndags var vi ute och gick i 90 minuter och ingen kramp ens efter det, så det känns lovande.

I måndags kastrerade vi Bobby, på kemisk väg och Smirre fick sin vaccination.
Och i onsdags var Bobby på massage, det är en tjej som håller på att utbilda sig så hon behöver hundar att träna på, han har varit hos henne innan och han tycker det är så skönt.
Men nästa gång ska han till en annan tjej för jag vill att hon kollar om han behöver lite laser också och det håller inte den andra tjejen på med.

Ha en trevlig helg.
Själv ska jag tillbringa morgondagen i dartlokalen, det är Månadscup och jag ska nog spela. Jag har ju känt mig så låg när jag spelat sista tiden så jag tog en vecka ledigt från matchspel och när jag spelade i tisdags så kändes det roligare så jag vågar nog spela i morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0