Misslyckat chokladkort

Undrar om min hjärna kommer att bli återställd efter cancerbehandlingen...
Jag hade bestämt mig för att göra ett chokladkort till Sofia som fyller år idag.
Jag hade köpt en skicka lätt påse till en annan grej men det blev inget med det så tänkte passa på att skicka ngt till Sofia.
Köper en 200g chokladkaka, men den går inte i påsen. Nästa gång vi handlar köper jag en 100g, men efter vi varit och handlat mat så går vi en sväng på Rusta och där hittar jag en 150g i lite knubbigare modell, så den köper jag. Ett tag efteråt, minns inte hur långt efter, så tar jag 100g och gör ett chokladkort, skriver upp måtten på mallen och skriver att den tillhör en 150g från Rusta...
Någon dag efter det så ser jag en chokladkaka i skafferifacken, vart kommer den ifrån???
Maken berättade hur det låg till så det var bara att sätta igång med ett nytt chokladkort och tyvärr blev det ngt fel vid uträkningen så det blev inte helt perfekt.
(null)
En Stämpel från Bildmålarna, dom är så fina! Grattisstämpeln är från Asamia, länk finns under Länkar. Papperet kommer från ett block från Ge-lås inköpt för länge sedan, hade nästan glömt bort dom... Insidan blev så här:
(null)
Bården är gjord med en Magnoliadies, jag tycker den är jättefin. 

Jag postade detta inlägg i måndags och satte det på bevakning. Idag (måndag) blev kissungen vi ska köpa 9 veckor, 3 veckor kvar innan vi får hämta honom.
Det går bra att äta Lchf, men det händer inget med vikten tycker jag och inte har jag blivit piggare, det här skriver jag på dag 5. Hade ingen bra våg att väga mig på då jag började, så får väl se vad som händer med vikten om några dagar till

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0