Bonusdottern fyllde år...

Dagen före julafton fyllde bonusdottern år. Men vi firade henne inte förrän igår pga att hennes sambo har varit bortrest.
I går blev det julfirande och födelsedagskalas här hemma.
(null)
Hon tycker om lila, så det fick det bli. En söt och för mig ny hÄngla fick pryda kortet. Jag maskade ihop henne med en bänk från Magnolia. Textstämpeln köpte jag nog från Rox Stamp.

Jag hade gjort en mojäng att sätta fast pengarna i, men när jag påminde gubben om att ta ut pengar så sa han att han skulle swisha dom... så jag fick stämpla SWISH på mojängen.

Vi gjorde ju julbord, men vi gjorde inte så mkt av varje, så när jag la upp det så tyckte jag det såg så lite ut, var rädd att det inte skulle räcka. Men det blev över av allt. Som tur var ville svärsonen gärna ha matlåda med sig. Men vi kommer ändå att få äta julmat i några dagar.
Idag är sista dagen våra gäster är här, 10 dagar går fort...
Efter frukost i morgon åker dom, snyft.

I natt somnade en av våra kaniner in. Buster blev knappt 8 år vilket är lite låg ålder för att vara en av våra kaniner. Nu är det bara 6 st kvar och Reine som blir 11 år i år är äldst och skruttigast, undrar hur länge vi får behålla honom. Baksidan av att ha djur...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0