Betällningkort levererat

I förra veckan fick jag förfrågan från en säsongsanställd på jobbet om jag kunde göra ett dopkort. Jag vågade inte säga mer än kanske, men fredagkvällen och lördagen vigde jag åt detta dopkort:
(null)

(null)
Ett pop up twist card tror jag det heter och denna gång använde jag en mall som Lisa på Inkywings har gjort. 

Stämpelmotivet på framsidan är en Nellie Snellen.
Spellbinderdies till alla "paneler", bubblorna och swirlsen är Dies från Magnolia.
Vimpel eller vad det heter är en Cherry Lynn dies som jag nyss köpt begagnad.
Namnet är foambokstäver från Panduro, all annan text är dataskrivet.

Fjärilarna på insidan är gjorda med en punch från Martha Stewart som jag beställt från Norge och gunghästen är från ett Magnolia doohickey kit.

I fredags fick jag en förskottspresent (drygt 1 månad innan min födelsedag), en wink of stella brush, den premiäranvände jag på månen och hästen. Tack Vickan!

Texten hittade jag på nätet och ändrade den bara så den passade för just detta.

Papperna är från Gummiapan, papperet med hjärtan räckte inte riktigt till så fick skarva med det randiga, men det blev inte så tokigt...

Något jag inte tänkt på var hur mycket hag skulle ta för kortet, men det slutade med att jag fick 100:-.
Jag har väldigt svårt att ta betalt oavsett vad det är, men jag erbjöd ett "kompispris" på 75:- men hon tyckte 100:- så vi båda blev nöjda hoppas jag!

Händer det igen så ska jag nog fråga hur mycket dom vill ge så kan man göra kortet utifrån det, läste det tipset på fb.

Ett annat tips jag läst är att ta materialkostnaden x 3 så har man en lagom summa att begära. 

Det var riktigt roligt att göra detta kort och nu ser det ut som vi kan ha ett par dagar med lite mindre övertid så kanske, kanske jag får något mer kort gjort.

Nu ska vi snart ta hundarna och sticka in till ett samhälle och gå stadsvandring på hundkursen, kul.

Kommentarer
Postat av: Åsa/asamia

Ett helt underbart fint kort med sååå söt stämpel och fina detaljer.

2018-07-30 @ 10:09:01
URL: http://asamia.blogg.se
Postat av: Åsa/asamia

Ett helt underbart fint kort med sååå söt stämpel och fina detaljer.

2018-07-30 @ 10:09:16
URL: http://asamia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0