Är jag någonsin pigg???

Redan förra helgen så visste jag att jag måste göra kortet till lille Emil under helgen om det skulle hinna fram innan midsommarafton då han fyller år. Men utan energi så är det svårt för mig att sätta mig och göra kort så det blev inget förrän i onsdags.. inte för att jag var piggare men ett kort ville jag ju få iväg.

Varför jag är så slö eller inte pigg har säkert olika anledningar. En är att vi är mitt i högsäsongen på jobbet så det är hektiskt och ett högt tempo som gäller plus 10-12 övertidstimmar per vecka. En annan anledning är säkert cancerbehandlingen jag genomgick 2016/2017, känner att jag inte riktig återhämtat mig än. Men jag fixar åtminstone minimitimmarna vi är beordrade att göra på jobbet, men sedan blir det mest att åka hem, äta, göra något med vovvarn, vila och sova.

Kortet till Emil, ja vad ska man säga???
(null)
Skitsöta elefanter som jag köpte i ngn fb-grupp.
Mönsterpapper från Gummiapan.
Ja, inte det mest arbetade kortet jag gjort, men ett kort till 1-åringen blev det. Kom nog fram för sent, men tror inte han bryr sig i år.

Hälsa?
Vi började cykla och hittade ett par bra rundor, men tyvärr blev det för plågsamt att cykla (har fått typ eksem på mindre bra ställen).
Men med maten går det bra, vi äter mycket gott och går sakta, sakta ner i vikt. Just nu står det däremot stilla i piggkontot.

Jag har tagit ett break från darten, är så trött på kvällarna och då blir humöret därefter om det går dåligt (vilket det gör).

I tisdags började jag med ngt kosttillskott dom ska vara bra gör lederna, ska bli kul att se om det hjälper.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0