Marre fyller år idag

Grattis tjejen!
Rosa & lila tycker hon om, någon stämpel som passade henne hittade jag inte så det fick bli en fjäril, funkar alltid.

(null)
Finns inte så mycket att skriva om kortet...

I söndags då jag vägde mig så hade jag gått upp 7hg. Kan det ha berott på att vi åt frukost hos goda vänner, vi höll oss till lågkolhydratsgrejerna, men jag tog en melonbit och lite juice men tyvärr åt man mer än vanligt...
På kvällen gjorde vi i ordning grönsaker, ost och hemmagjord dippsås, det blev nog för mycket av det goda helt enkelt. Tjuvvägde mig i morse och då hade jag gått ner 5 hg. Men då har man lärt sig att det inte funkade att äta så. 
Kramp i natt, lite i går natt, vet inte varför, har ju klarat mig ett tag utan.

Nu ska vi snart äta fetaostlax, zucchini och en sallad, sedan blir det bort på klubben och spela dart ett par timmar, är tyvärr i en svacka men hoppas humöret inte sviktar för då tycker jag inte ens det är roligt att spela.

Nu har vi haft Ice i en vecka.
Vovven Bobby är inte nöjd men med dom andra kissarna går det ganska bra. Smirre och han leker mycket, Lotta bryr sig inte så mycket, Troll tycker att alla katter är lite läskiga och Tuffla är lite småtjurig.
(null)
Ice den 2/3-18

(null)
Bus med Smirre.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0