Älskade dalahäst

Jag älskar stämplar och några av stämplarna älskar jag mer än andra och denna underbara dalahäst från hÄnglar & StÄnglar är ju helt underbar.

Jag känner en danska som är helt galen i dalahästar så det blev ett julkort med den och kortet överlämnades i dag eftersom dom åker hem till Danmark i morgon bitti sedan ses vi inte förrän nästa år.
(null)
Även bården runt är från hÄnglar & stÄnglar.

Jag bakade även två plåtar fröknäcke som hon/dom fick.

I morgon ska vi på hundpromenad men en som har en tik som är jämngammal med Bobby, vår äldre hund. Vi hoppas på att hon och Valle kommer överens så vi kan släppa dom.

Idag fuskade vi och köpte en hamburgertallrik, jag petade bort det mesta av brödet men åt en del pommes och gissa om det inte var bra..,

Visst ja, vi hade ju en kisse som fyllde två år i onsdags.
Smirre vägdes in på 5,9 kg (null)
Jobbigt att fylla år och vägas...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0