Grattis Maria!

En kompis jag lärde känna genom kaninhoppningen fyller år idag, numera håller ingen av oss på med det men årets kort fick ändå kanintema.
(null)
Den här stämpeln från Bildmålarna är ju så himla fin. Stråna till vänster är från Gummiapan, jag var egentligen ute efter dom äldre retroblommorna men fick inte tag i dom så det blev ett gäng dies av dom nyare. Dom diesen till höger har jag köpt i ngn fb-grupp. Den runda grattisstämpeln har asamia designat och sålt. Runt kanten stämplade jag svagt med en stämpel från Stempelgledje.
Martha Stewartstans i nederkant och på sidorna. En liten kakservett kom också med.

Vi träffas allt för sällan, men när vi träffas har vi himla trevligt och världens goaste ungar har hon dessutom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0