Bläää, att det ska vara så svårt

I fredags snabbgjorde jag ju kortet till moster som fyllde år i måndags, kom efter en liten stund på att en killkompis fyller år samma dag. Jag tänkte att jag springer upp och gör ett snabbkort eller 3, min bror och svärson fyller år snart också. Men det blir helt blankt i huvudet, kan inte få ngn inspiration så det blev inget kort.
Men idag hittade jag ett kort på Pinterest så jag satte mig och gjorde 2 kort, svärsonens kort får vänta, han fyller inte denna vecka.

(null)

(null)
Det övre kortet till brorsan och det med svampar till Kenna som gärna plockar svamp. Kennas text fick skugga såg jag...

Inte världens roligaste kort, men det blir en hälsning i alla fall.

Om en liten stund ska jag och yngre hunden Valle på Nosework, vi går en kurs på 5ggr och har avverkat 1 kurstillfälle. Idag ska vi vara ute, kallt och rått, gäller att klä sig då man står rätt mycket stilla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0