Årets första födelsedagskort

Idag fyller våran kompis år, ett enkelt men fint kort blev det.
(null)
Köpte embossingfoldern och mannen i en fb-grupp och tror jag kommer använda dom ofta till manliga kort.
Siffrorna är dies från Rox stamps adventskalender 2018, så himla bra dies i den kalendern. 
Jag brukar ju göra kort efter ett schema, jag gör födelsedagskorten ca 1 vecka innan mottagaren fyller år och där emellan står jul, påsk och övriga kort på schemat. Men i år ska jag försöka göra färdigt alla födelsedagskort i början på året för när övertiden på jobbet drar igång i mars/april så brukar jag inte hinna/orka med att göra kort. Så tänkte ha födelsedagskorten färdiga så kan jag pilla på med julkorten när jag får tid ork och lust. Det ska göras ca 100 kort, så jag får försöka snitta 2 kort/vecka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0