En vårens alla födelsedagar

Mellan mars-maj så fyller 8st av min ena brors familj år, sedan fyller ytterligare 3 st från samma familj år i ju i och juli. Dessutom fyller min son och några kompisar år på våren. Mellan mars och augusti är det högsäsong på mitt jobb så då jobbar jag minst 50 timmar per vecka, dessutom i skithögt tempo så varken ork eller särskilt mycket tid finns till korttillverkning. Men jag vill ju göra kort till mina nära och kära, så inför nästa vår ska jag försöka ligga ännu bättre till, kanske börja med korten redan på hösten. Julkorten ska ju också göras, men om man kör tvillingkort på hösten 1 julkort och ett likadant födelsedagskort, med likadant menar jag samma upplägg eller samma stämpel då går det ju lite smidigare. Jag är ju inte snabb då jag scrappar.

Idag fyller min ena brors mellandotters bonusson 11 år och som vanligt undrar man var tiden tar vägen...
(null)
Micko håller på med parkour och spelar dataspel. Handkontrollen och gympadojjan kommer från Skapats av julkalendrar har jag för mig. Skon stansade jag ut i blått (Mickos favoritfärg) och embossade med vitt pulver. Grattisdiesen tror jag är en Nellie Snellen. 
Handkontrollen har jag satt på en styv pappersbit jag vek som ett z så den hänger liksom i luften.
Papper från Maja Design och Gummiapan. Jag tror att remsorna under är stansade med Lawn fawn och den snurrig grejen med Tim Holts, inte helt säker, ligger ute i solen så ids inte kolla upp det nu.

När jag skriver detta så är det söndag och solen skiner, lite luftkallt men ändå skönt att ligga ute. 
Ska ligga och vila en stund till sedan måste jag fixa lite inför middagen och lite papper inför styrelsemötet ikväll. Inlägget lägger jag på fördröjning så det ploppar upp först på födelsedagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0