Födelsedag & husköp

Idag fyller min yngsta brorsdotters sambo år, dom har dessutom köpt hus, därav stämpelvalet.
(null)
Vilda Stamps svamphus och en textstämpeln av okänt för mig märke.
Solen är gjord med en dies från Magnolia, grattis är en Jane design och eftersom Kalle är jägare fick jag användning av min jägaredies som följde med i julkalendern från Rox Stamp.
Ramdiesen minns jag inte vart den är ifrån och sitter ute i solen nu så jag ids inte gå in och kolla.

Som vanligt skriver jag detta i förväg så idag är det söndag, kanonväder ute. Två tvättar körda. Två plåtar med fröknäcke är också gjorda plus ett födelsedagskort till en födelsedag om en vecka.

Om några timmar kommer våra vänner över, vi har testat att göra hamburgare på en vegetarisk färs så det blir spännande att se hur dom blir. Kompisarna är vegetarianer. Hemmagjord dressing och hemmagjord sockerfri picklad lök och hemmabakat Lchf hamburgerbröd blir det. Vi köpte pommes också om dom vill ha. Sedan blir det några timmar i möte på hundklubben, styrelsemöte i kväll. 

I morgon blir det upp tidigt i ottan, övertid på jobbet, har massor att göra och ligger lite efter, vi har medvetet hållit tillbaka övertidsjobb pga Corona, vi trodde ordrarna skulle minska, men än har vi inte sett någon minskning så bäst vi sätter fart.

Nu ska jag lägga mig i solen en liiiiten stund. Behöver mkt vila om jag ska orka med en tuff arbetsvecka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0