Glad Påsk

I år blir inga påskkort gjorda.
Men jag hade två st färdiga som legat sedan 2018...

Ett går till min älskade lilla mamma som bor alldeles för långt bort😢
(null)

Det andra går till min barndomskompis, hon är så kravlös. Jag är sämst på att höra av mig, men hon stretar på.
(null)

Våren är lika med högsäsong på mitt jobb, än har vi inte börjat med övertid, men det är full rulle. Vi är lite underbemannade på min avdelning så jag är rätt slut efter en arbetsdag. Jag önskar att jag till hösten tar till vara på tiden, gör mycket kort så jag har att skicka till mina nära och kära som fyller år och så klart lite påskkort och något alla hjärtans dagkort. Jag har så mkt scrapgrejer så jag måste tillverka kort i parti och minut.

Kommentarer
Postat av: Camilla Persson

Åh, vilka fina Påskkort du gjort! De blev garanterat uppskattade:)
Kram och en Glad Påsk!!

2020-04-09 @ 23:36:31
URL: http://kortmillas.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0