Grattis älskade son

Idag fyller min enda och högt älskade son år, han bor nästan 120 mil bort så vi träffas aldrig på hans födelsedag då den dessutom infaller under min högsäsong på jobbet. Vi har dragit igång övertiden nu. Vi trodde inte vi skulle få in så mkt jobb nu i Corona-tider men än så har vi massor att göra, veckan som gick jobbade jag 60 timmar full fart och jag hade kunnat jobba det dubbla om jag hade orkat. Jag hade ungefär två timmar "vaken" tid hemma, den gick åt till att äta, ut i skogen med hundarna, duscha och hoppa i säng, har svårt att somna men försöker vila i sängen ändå.

Kortet till Robban fick bli ett enkelt kort i hans färger.
(null)
Embossingfoldern har jag köpt av ngn på facebook, snöret från ICA-Maxi, lilla stjärnan är utstansad med en dies från Gummiapan tror jag, dom andra stjärnorna är från en påse med stjärnor som jag köpte på Dollar Store.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0