Grattis Malin!

Min brors äldsta dotter fyller år idag, hoppas kortet ligger i brevlådan idag. 
(null)
En söt hÄngla fick det bli denna gång, jag älskar verkligen dom stämplarna.
På en utförsäljning köpte jag diesen som skar ut tegelväggen. Gnussade in lite Distress Oxide på kortstommen, jag måste köpa på mig fler färger märkte jag... 
Texterna var med på samma kit som motivstämpeln.
På det här kortet gjorde jag ingen insida då jag ville skriva lite till henne.
Är lite imponerad att jag fortfarande hinner/orkar med att göra korten till dom som fyller år. Dom flesta i den brorsans familj fyller år på våren så det blir ganska många kort att göra under min "sämsta" period. Den är inte sämst, jag älskar att jobba så det är inte det, det är bara det att det blir inte mycket annat jag orkar eller hinner med.

Idag (annan dag påsk - lägger ju in inlägget i förtid) åkte jag husbil för första gången i år. Vi har ju haft lite otur med den, det ena efter det andra har krånglat, just nu håller vi på att lufta värmesystemet och det tar sån tid. Vi får köra den i backar, stanna och lufta och så får vi hålla på hur länge som helst. Sedan är det lite målning utvändigt som ska göras, men det har varit kallt i helgen som var så inget målarväder. På insteget i förarhytten ska gubben lägga in durk, men vi ska slipa och måla först. Jag borde sy nya gardiner och draperier plus hitta en ny lampa ovanför matbordet, den som sitter där är blå och passar inte in i min grön/brun/orangea husbil.

Nu ska jag fylla denna vecka i bujon. Sedan slappa innan jag hoppar i loppelådan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0