Minnet...

Shit vad dåligt minne jag har. Idag fyller våran kompis Per år, kortet hade jag gjort för ett tag sedan. Men igår f.m fick jag ringa min man och be honom leta fram kortet, fota det, leta ett kuvert, adressera och frankera det på sin lunch...
Han löste det - så klart!

(null)
Jag gör helst kort med stämplade och färgglada motiv, men samtidigt tycker jag dessa "enkla" kort är så fina. Använde en stencil från Tim Holtz och jag tror det var Distress Oxide jag färgade in med. Ett utstansat Grattis i svart blev en snygg kontrast, tycker jag.

(null)
Per är hovslagare, så jag tog fram slicen och skar ut en hästsko. Jag är lite dålig på att använda den, men när man väl gör det så är det roligt!



Kommentarer
Postat av: Åsa

Jättefint kort!

2020-04-06 @ 19:43:50
URL: http://asamia.blogg.se
Postat av: Gurkiss

Hej :)

Vilket fint kort du har gjort :)

Ha de gott.
/ Gurkiss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0