Alla hjärtansdag...

... i morgon, men då är vi några som är lediga, ja, inte för alla hjärtans dag utan för att det är fredag och lågsäsong då har vi möjlighet att vara lediga.

Jag är team-leader och vill visa uppskattning till mitt team så jag snabbgjorde några kort, det är fler än 4 i teamet men dom som är mammalediga får inget... (null)
Väldigt ovanligt för mig att inte ha ett målat motiv, men det behövde gå fort att göra korten och jag är väldigt långsam scrappare!
Textdiesen Tack med skugga var med i 2019 års adventskalender från Rox Stamps, mönsterpapper är från en klubb jag var med i, Creative club.

Insidan glömde jag fota, men textstämpel från Vilda Stamps. Det står typ:
Detta är ett tackkort till dig och skrev till att jag är glad att dom är i mitt Team.
Sedan har jag stämplat ett visdomsord, olika i varje kort. Köpte lite chokladbitar som dom får mumsa på i morgon.
(null)

Jag känner att jag måste komma ihåg att visa uppskattning oftare, man kör bara på lixom...

Igår var vi och hälsade på en styrelsekollega, vi hade lite styrelsefix, hundpromenader och nosework på agendan.

Detta är 3 av dom 6 vovvar som var med oss
(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0