Förlovningskort

Äntligen har min arbetskompis fått förlova sig med sin Tobbe. 200220 blev deras dag.
Jag blev sugen på att göra ett kort till dom, jag borde inte göra några extra kort för jag kommer inte att hinna göra dom kort jag borde göra, men, men det blir som det blir.
(null)

Girafferna från Vilda Stamps är ju så himla fina. Grattisstämpeln kommer från min "idol", asamia. Diesen Eiffeltornet, LOVE och hjärtat kommer från magnolia doohickey vol. 3. Tyvärr är LOVE-diesen spegelvänd så baksidan på det utstansade hamnade framåt...
Bakgrundspapperet med hjärtan är av okänt märke och dom andra två är från Maja Design.
Girafferna färglade jag med Tombows, fast den ljusblå färgen är en blandning mellan Distress markers och Tombow. Jag hittade ingen bra blåfärg och då är det bra att kunna blanda. Jag tycker Tombows är lättare att "blenda" ut med pensel efter man målat direkt på papperet med pennan än vad Distress markers är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0