Grattis Sofia!

Idag fyller Sofia år, vi träffas typ aldrig. Men skicka kort vill jag ändå göra, eller kanske därför...? Jag brukar få julkort av henne, hon är sjukt bra på att fotografera så julkorten är på hennes hundar och det bara älskar jag.

Mitt kort till henne blev så här i år:
(null)
En supersöt Tilda från Magnolia. Det blev ett enklare kort med bara ett mönsterpapper, ett stämpelmotiv (eller två ihopmaskade) och en text. Jag känner att jag behöver göra lite enklare kort ibland, men tyckte ändå det blev rätt bra. Mönsterpapperet är från ett set med 30x30 papper, numera använder jag nästan bara Maja Design 15x15 papper men det var kul att rota i vagnen med alla papper.

(null)
Ofta brukar jag vilja dekorera baksidan lite, men jag har tappat det litegrann...
Men Sofia läser mycket böcker så jag gjorde en bokmärkstag till henne. Den fanns med i Rox Stamps julkalender. En kalender fylld med underbara dies, hur bra är inte det?

Idag ska jag jobba lääänge... för att vara jag just nu. Jag jobbar ju bara några timmar på morgonen, men idag ska vi ha Infomöte så jag blir kvar ett par timmar längre än vanligt.

På kvällen ska vi på hundklubben ha möte med en från kommunen och några från en klubb som hyr lokal jämte oss. Hoppas det går bra. Vi har lite problem med den klubben, så vi hoppas dom vill sköta sig bättre så vi kan fortsätta vara grannar och att det inte blir en massa sura miner.

Håll tummarna för oss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0