På dagen 6 månader...

Den 17 augusti 2019 gifte sig min arbetskamrat och det var i hemlighet, dom gjorde det i samband med yngstas dop. Jag visste dock om det och hade planerat kortet men fick inte tummen ur. Jag jobbar ju så himla mycket under våran säsong så även om jag har ambitionen att fixa kort så funkar det oftast inte. Men nu, 6 månader senare så har det blivit ett kort som ligger i deras brevlåda idag.
(null)
Jag valde att kortet skulle gå i blått för dom döpte sonen samtidigt och hade blått som en "röd tråd". Texten skrev jag ut med Slicen, hjärtan utstansat i glittrigt mossgummi. På med lite halvpärlor, mer tyckte jag inte behövdes när papperet var så fint. Tror jag vann papperet på en scrapträff i Gånghester för länge sedan. Bruden var nog till och med med på samma träff.

Insidan gjorde jag så här:
(null)
Den utstansade texten är från Rox Stamps adventskalender. Fåglarna från Magnolia Doohickey vol 3. Stansade ut i svart lite styvare papper och ett silvrigt, dels för att få skugga men mest för att jag klämde fast en sedel bakom fåglarna. Vi var inte bjudna på bröllopet men vill ändå ge en slant som en gest för lycka och framgång...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0