Smilla 6 år

Tänk vad tiden går fort. Idag fyller min arbetskamrats dotter 6 år, tycker det inte var länge sedan vi diskuterade hennes namn. Jag och mamman tyckte namnet var så fint medans pappan tyckte det lät som ett kattnamn.
Jag umgås inte med dom så jag har inte koll på intressen och sånt så frågade mamman om intresse och färg. Dockor, rosa, lila och vitt. Jag hittade ingen dockaktig stämpel, men så kom jag att tänka på att hon varit lite sminkintresserad och jag har en Magnolia som passar:
(null)
Lite rosa/lila Majapapper, en textstämpel av okänt märke en foamskum 6:a som tappat klisterförmågan och en Magnolia, vad mer behövs? Inget tänker jag, det får duga så här. Hoppas tösen tycker det också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0