för drygt två år sedan...

...kontaktade en kusin mig. Vi har inte haft någon kontakt eller träffats på säkert 35-40 år.
Vi har fortfarande inte träffats men har tät kontakt via cyberrymden.

Han fyller i alla fall år idag så jag har gjort ett kort till honom, men eftersom jag är grymt ringrostig så behövde jag hjälp, ett kort att totallifta. Hittade ett som Maya Stenshagen har gjort så jag apade efter. Jag hoppas jag kommer igång så att det bara rullar på så småningom.
Så här blev mitt kort:
(null)
En fin hÄngla som jag köpte i höstas, men så klart inte använt eftersom korttillverkningen har legat nere. För en, kanske två veckor sedan städade jag scraprummet och jisses vad jag hade stämplar liggandes som jag köpt under scrapsvackan... shoppingsvacka hade jag då inte drabbats av...
Texten fanns med i samma kit. Majapapper som jag tycker är så fina men som jag har svårt att använda då jag är så rädd om dom, men ska jag hinna använda upp åtminstone en del av dom innan himlafärden så är det bara att hugga in.

 På in- och baksida har jag använt washitejp, det är inte vanligt att jag använder det, men har mycket, så när jag inte vill/orkar... dekorera insidorna, då får det bli ett par tejpsnuttar.

Ha en riktigt bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0