Oj, oj. Här var det inte mycket aktivitet...

Jag har knappt varit i scrapprummet på väldigt länge, dessutom har jag inte bloggat alls om vad annat som hänt. Men ska nu försöka återuppta bloggandet, för min egen skull.

Förra onsdagen åkte vi hem till ett kompispar för att gratulera deras dotter som blev 9 år ett par dagar senare. Min mamma hade stickat sockar till födelsedagsbarnet och hennes bror, sedan hade hon garn över så hon fick två par handledsvärmare och ett par benvärmare. Vi fick veta att hon gillade smink så lite smink blev det också.
Ett kort blev gjort och överlämnat, jag har som mål att göra födelsedagskort till mina nära och kära, ska försöka hinna med så många som möjligt innan övertiden på jobbet drar igång för då är det kört med korttillverkningen. I vanliga fall gör jag kortet högst en vecka innan det ska skickas, men det är inte hållbart numera så nu ska jag testa detta. Julkorten får jag isåfall sitta med i höst...

(null)
Eftersom hon är en hästtjej så brukar det bli hästtema men jag ville variera mig så det blev en himla söt mus denna gång.
Nä, nu ska jag inte skriva mer, ena vovven ligger och gnäller och tycker jag är skittråkig, så jag ska ut och roa killarna i skogen en stund sedan ska jag Flylada (en städteknik som heter FLYlady kör jag med) och försöka hinna påbörja ett nytt kort innan det är dags för att laga middag.

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0