Trött, idétorka men ett kort blev det

I lördags fyllde en arbetskamrat till mig år, hon ingår i mitt team så jag tänkte göra ett kort till henne men jag jobbar fortfarande sjukt mycket även om jag drog ner på min övertid några timmar så jag är ganska trött när jag är hemma. Trots att jag beställt ren lycka nr 4 från hÄnglar & wings och dies, embossingfolder och stencil från Rox Stamps så fick jag ingen inspiration, satt i över en timma innan jag beslöt att inte använda något målat motiv som jag tänkt från början.

Hoppas hon inte blir för besviken för att hon får ett enkelt kort, men alternativet hade varit inget...
(null)
Embossingfolder och stencil från Nellie Snellen som jag beställde från Rox Stamps.
Färgade in med Distress Oxidedynor med en sminkborstar köpt på Dollar Store. 
Grattisdiesen med skugga beställde jag samtidigt från Rox. Det roliga var att det jag skulle beställa, cirkeldies med droppar, det var det enda jag inte använde. Det jag använde var spontanköp...

Jag är glad att jag hittat några lodräta dies, det har jag saknat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0