Grattis Ida

I dag fyller min ena brorsdotter år. Vi bor ju nästan 120 mil ifrån varandra så enda sättet jag uppvaktar henne på är ett handgjort kort som åkt snigelpost. Ett grattis på FB brukar det också bli.

Dom har en älskad kanin så jag tyckte denna underbara hÄngla blev perfekt att ha som motiv.
(null)
Spellbindersdies, lite blandade papper och ett band använde jag också.
Jag älskar verkligen hÄnglastämplarna. Skulle jag måste göra mig av med alla utom ett märke eller en kategori så skulle jag välja att behålla dom. Dom slutade att tillverkas ett tag, jag hade turen att få tag på rätt många ändå, många betalade jag överpris för men just då var det värt det för min del. Nu tillverkas dom igen, både nya motiv men även gamla godingar. 

Just nu, en fredag eftermiddag sitter jag ute på en bänk mot huset. Det är underbart väder, fåglarna kvittrar, hundarna ligger och gnager på märgben, vi har varit ute på en aktiveringspromenad med sökruta, uppletande av föremål. Dessutom fick dom gå ner i bäcken och svalka sig. Peter kom hem på lunchen och vi fuskade och åt en Magnum (ingår ej i LCHF). I kväll blir det taco och troligtvis en sväng till klubben och lite agilityträning, en bra fredag med andra ord.
(null)

(null)
(null)

Bilderna kom lite huller om buller men den översta är Bobby som söker "godis" i sökrutan. 

Sedan är det insidan i Idas kort. Den textstämpeln är så bra, även hörnstämpeln med grattis tycker jag om. 
Blommorna eller vad man kallar dom är gjorda med hjälp av dies som jag köpt i ngn FB-grupp.
Swirlarna jag stämplat kanterna med är från Stempelgledje.

Nedersta bilden är på Valle i sökrutan.
(null)
Och här står ngn av dom i bäcken. Jag sitter ute och det är så soligt så ser inte vem det är...

Nu ska jag äta lite sallad, rester från igår.

Ha en skön helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0