Söt hÄngla till Marre

Idag grattar vi Marielle som fyller 9 år, som vanligt undrar man vart tiden tar vägen.

Vi uppvaktar bara med ett kort och den här gången fick det bli en hjärtehÄngla som motiv.
(null)
Jag tror jag liftade någons kort, men har förstås glömt vems.
Mönsterpapper från Maja Design, så tacksamma att använda. 9:an är från ett block med foambokstäver och siffror som jag köpt för länge sedan på Panduro, så gamla att dom inte är självhäftande längre.

Jag märker att jag inte alltid raffsar och smutsar ner kanterna ... undrar varför...?

Finns inte så mkt mer att berätta. Idag regnar det och vi ska på hundpromenad med klubben och efteråt har vi styrelsemöte. Men eftersom jag sätter inlägget på bevakning så skrev jag detta i söndags.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0