1-åring

Idag fyller lilla Max 1 år.

Han hör inte till släkten, men jag gör ju kort till några nära och kära förutom till släkten också.

(null)
Lite snålt med jobb på detta kort. Stansade ut grattis, bokstäver och 1 siffra. Stämplade den söta Whiff of joymusen och färglade den. Klantade mig när jag skar till mönsterpapperet så en text kom med uppe i vänsterhörna, men trollade bort texten genom att stansa ut ett hörn.
Thats it. Även om jag är helt ledig från jobbet i helgen så vill jag inte lägga massor med tid i scraprummet. Viktigare att vara med hundarna eftersom jag är hemma och vaken så lite under veckan.

Bobby går det upp och ner för, han blev betydligt bättre i förra veckan, men nu har det blivit lite sämre  igen, men han är så glad ändå. Han fixar inte att gå uppför trappan inne, men svansen går som bara den. Men vi jobbar på det, balansträning, lite gymnastik för nacken och massa kärlek så klart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0