Adopterad...

Jag har ju blivit "adopterad", inte som barn till någon utan som mamma till en Vietnamesisk tjej.
Hon är född idag, men har födelsedag i augusti, vi firar henne egentligen i augusti men ett litet kort dagen till ära får hon ändå.

Hon älskar att hålla på i sin trädgård. Hon odlar en massa spännande saker plus det vanliga som sallad, jordgubbar, kryddor m.m.

Jag hade först tänkt använda Vildas trädgårdstjej, men den använde jag både till mamma och till Sandras kort så det fick bli en jordgubbshÄngla på hennes kort. Hon är en fena på att odla jordgubbar i sin lilla trädgård.
(null)

 Grattisstämpeln är från min idol, asamia. Den, som dom flesta av mina 1000-tals stämplar är köpt begagnad. Från början köpte jag massor på tradera, men på senare år så går köpknappen varm på fb-sidorna...
Diesen till bladen/stråna är däremot köpta direkt från Gummiapan.

Om, men bara om Corona släppt taget när hon har födelsedag i augusti så ska vi gå ut och äta på asiatisk restaurang, det älskar hon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0