Än hänger jag i...

Men detta kort kommer nog bli lite sent, men bara en dag om postgången fungerar som den brukar.

Men jag bloggar det på hans födelsedag ändå, jag tror inte dom är här inne och kikar.
Killen som fyller år denna dag är min ena brors, äldsta dotters mellanbarn, han tycker om monstertrucks men jag hade ingen sån stämpel så det fick bli den söta Bildmålarstämpeln istället.
Hans äldre brorsa fick ett kort med denna stämpel för några år sedan så det får väl bli ett till varje grabb i den syskonskaran.
Dagens kort blev så här:
(null)
Ett kort som jag inte la mycket tid på. Stämplade, stansade ut, färglade kanten, skar till mönsterpapperet...
Men jag är glad så länge jag hinner och orkar med att göra korten till födelsedagsbarnen i släkt- och vänkretsen.

Om några dagar är det Viktors morfars födelsedag, kortet är gjort, ska bara fotas och skickas.

Angående Bobby, han är på bättringsväg, i natt kom han sig upp i våran säng utan hjälp, även ner gick det bra. Men vänstersidan har fått sig en känga, läppen hänger och han dreglar, men det är så skönt att det verkar gå vägen. På onsdag ska vi till veterinären och kolla upp honom, han ska även få sin kemiska kastreringsspruta.

Förhoppningsvis ska även bilen min få komma till verkstan och husbilen är nästan färdigluftad så snart är vi på banan med det mesta.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0