Prinsessan Lea

Visste ni att Prinsessan Lea fyller år idag? 3 år blir hon, stora tjejen. Rosa och kaninen är hennes grej så det fick bli ett rosa kort med en kanin.
(null)
Magnolia har många fina kaninstämplar och det här är en av dom. Glitterlim på vingarna, lite bling, rosa papper och blommor, hoppas Prinsessan blir glad.

Lea är min enda brorsdotter, resten är killar. Det är därför hon är prinsessa.

Långhelg, skönt. Har jobbat för mkt dom sista två veckorna, tror jag är uppe i nästan 40 övertidstimmar på 2 veckor och jobbar heltid. Dessutom ett jobb vi håller högt tempo i, som en säsongsarbetare sa till mig, vi jobbar ju på 120% kapacitet. 

Jag är ju bara hemma och vaken ett par timmar per dag. Jag kommer hem, äter sedan sticker vi ut i skogen med hundarna kring en timme, hem duscha och i säng så det blir inget gjort på veckorna. Så denna helg ska jag försöka få några kort gjorda, jag är så långsam, svårt att komma igång har jag också så får vara glad om det blir ett kort per dag.
Dessutom har jag börjat städa scraprummet, men jag saknar förvaring till en massa stämplar och dies så kan inte göra klart. Förr hade jag stenkoll på vilka stämplar jag hade men nu har jag på kort tid köpt minst två st som jag redan hade... tänker att nu ska jag inte köpa mer, använda det jag har men så dyker någon villhöver stämpel upp och så är det kört...

Idag tänker vi åka och köpa lite förvaring till mina dies. Till stämplarna behöver jag pärmar, men kan inte bestämma mig för vilka då jag inte får tag i likadana som jag har, eller så får alla stämplar jag inte rymmer i pärmarna få en annan förvaring, i lådor/backar kanske?

Vi har haft en jobbig tid, våran Bobby (äldsta hunden) har fått en stroke tror vi. Men han börjar att bli bättre så vi har gott hopp att han blir bra. 
(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0