Viktig födelsedag

På mitt jobb har vi en som tycker att födelsedagen är superviktig, hon var in till oss för ett tag sedan och sa att ni vet väl om att jag fyller år den 14:de. Igår gick hon runt och berättade att hon bjuder på frukost i morgon för hon fyller år. I vanliga fall skriver vi bara på en whiteboard, men inte hon...

Så jag och en i mitt team pratade ihop oss om att vi ska fira henne i morgon. Jag fixade ett kort och Stina kunde åka in på Dollar Store och shoppa lite smått & gott, så idag när hon kommer till jobbet ska vi ha ställt in en massa småpaket på hennes kontor. Hoppas hon känner sig firad!

Jag hade bara en kort stund på mig att fixa kortet, så blev det:
(null)
En hÄngla, en bakgrund stämplad med en whimsy stamps, ett mönsterpapper och ett utstansat grattis 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0