Så roligt

Då blev det dags att göra ett kort till kompisarnas grabb som fyller 8 år idag.
Jag har ju världens scrapsvacka, dom få gånger jag gör kort har jag letat reda på ngt kort och liftat det mer eller mindre. I söndags när jag gjorde kortet så hade jag som vanligt lite dåligt med tid och ingen bild i huvudet på hur jag skulle göra. Började med att leta reda på en stämpel och några papper. Sedan flöt allt bara på, de blev inget avancerat kort, men jag blev ändå glad att jag kunde få ihop ett kort utan att ha något kort att lifta.
(null)
En supersöt hÄnglakille målad med distresser, lite majapapper och några dies. Jag älskar hÄnglastämplar, är beroende av majapapper, samlar på distresser och köper sjukt mycket dies.
Oavsett hur djup scrapsvacka jag har så går liksom inte köpsugen över... nu kommer ju Tim Holtz ut med nya distresser så jag måste ju bara köpa dom färgerna också. Jag har alla ink och har börjat lite smått att köpa på mig oxiderna också. Maja Design släpper ju så fina kollektioner så dom köpe4 jag på löpande band. Rox Stamps julkalender och deras kit club måste man ju bara vara med i, att man dessutom springer på lite dies el stämplar på fb som man vill ha... ja, mycket shopping blir det.

I söndags hade jag en riktigt bra dag.
Efter frukosten packade jag in killarna i bilen och åkte till deras massör, efter massagen så tränade vi lite. Bobby fick testa att studshoppa låga hinder, vi ska testa det för att se om han kan få bättre frånskjut med bakbenen. Vi började förra veckan med backträning, det ska vi göra 3ggr/vecka. Vi är i slalombacken och skogarna kring den och klättrar. Ska bli spännande och se om det hjälper honom. Nåja, efter hoppningen så körde vi rallylydnad, det är ju så himla roligt, undrar om jag kommer att börja om att tävla igen. Bobby får ju inte tävla pga att han äter smärtstillande men Valle kan jag ju börja med. Jag kanske ska gå en kurs i tävlingsglädje, efter det så kanske jag kan bestämma mig.
(null)
Här står min underbara Bobby, drygt 10år. Han bara väntar på att se vad vi ska hitta på, han älskar att träna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0