Anna 16 år

I går fyllde vårat "barnbarn" 16 år. Vi har inte känt henne så länge. En vietnamesisk tjej har typ adopterat mig som mamma så vi blev med barnbarn för kanske 1 1/2 år sedan.

Jag hade fått stränga order om att inte köpa någon present och inga pengar el presentkort skulle vi heller få ge. Men dom älskar ett fröknäcke som jag brukar göra så jag bakade en plåt och gav henne.
Jag köpte linfrön, sesamfrön, pumpakärnor, solrosfrön, flingsalt & vallmofrön. Slog in det och det blev en ganska tung present.
(null)
Det roliga var att jag hade lila som tema utan att veta att det är hennes favoritfärg.

(null)
Anna har precis börjat på estetiska linjen, hon är jätteduktig på att måla så valet av stämpel föll på denna söta Magnoliastämpeln. Papper från ett Maja designblock (mina favvopapper). Stansade ut Grattis och Anna. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0