Dubbel el trippelgrattis

I söndags fyllde ytterligare en kille som är nygift med en brorsdotter, han har dessutom köpt bilverkstaden han jobbat på så mycket att fira.

Jag har snöat in lite på att använda en läcker grattisdies från Roxstamps.
(null)
Lite kugghjul och lite bilrelaterat, trådarna som är bakom skulle föreställa trassel, men jag tog nog för lite...

Inte något mer att säga om detta kort.

Däremot om våran Valle, precis efter vi mist Bobby så upptäcks en knöl på Valles bakben, jag vågar inte chansa på att det bara var ett ödem som ngn trodde så jag fick en tid hos våran veterinär. Han gjorde en biopsi och det visade sig vara cancer. Idag ska han på Anicura och operera bort den, tyvärr är det en cancerform som återkommer. Vi själva tycker att den krympt, får se vad dom säger idag. Peter åker upp med honom, man får ändå bara vara en person där så lika bra jag är hemma och jobbar.
(null)
Nu får det vara nog med otur!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0