Inget skämt...

Idag fyller en kompis år och det här med kort till killar tycker jag är ybersvårt, men jag har ju köpt en så himla användbar dies från Roxstamps som talar för sig själv. Inte omöjligt att jag kommer att nöta ut denna dies och korten kommer inte att bli så varierande, men så kan det bli...

(null)
Per har stuteri och är hovslagare, därav smög jag in en hästsko och lite kugghjul är ju sällan fel.
Körde texten genom bigshoten med en embossingfolder, tänkte få läderlook men det blev det ju inte riktigt, haha. Färgade in texten med distresser.
(null)
Glömde (igen) att beskära bilden och orkar inte börja om med den.
Eftersom hans födelsedag infaller till påsk i år så passade jag på att skicka med en påskhälsning, inte ett enda Påskkort blev det gjort i år. Övertiden på jobbet drog igång tidigare än vanligt och helt utan förvarning så dom få timmar jag är hemma är det djuren och sängen som gäller.

Hoppas du inte blivit allt för lurad med något aprilskämt idag.
Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0