Ytterligare ett försenat kort

Kortet till Micko har legat nästan färdigt länge, så det är pinsamt att inte få iväg det. Men så är det hos mig på våren...

(null)
Som dom flesta så spelar han och håller på med datorn, han spelar också handboll, nu hade jag ingen dies för det så det fick bli den dies som mest liknade en handboll.

Motivstämpeln är från Skogstokiga, tycker dom stämplarna är så mysiga. Grattisset är nog från en adventskalender. Diesen till ramarna eller vad man nu ska kalla dom, dom har jag köpt i ngn fb-grupp, tycker dom är jättefina. Mönsterpapper från Maja Design, favvomärke!

Micko fyllde år i söndags, men jag sätter inlägget på att publiceras när jag tror kortet landat i postlådan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0