Ett beställningskort till en som köpt hus

Jag blev tillfrågad om jag kunde göra ett kort till en som köpt nytt hus. Beställaren visste inte något om färger eller så och då är det ännu svårare. Jag är inte så bra på att bara göra kort, jag vill gärna anpassa det till mottagaren.

Idag lämnade jag över kortet till beställaren.
(null)
Mönsterpapper från Maja design, motivstämpel från Magnolia och text- & nyckeldies från Skapat Av. Körsbärsblomstämpeln med tillhörande dies minns jag inte vart jag köpte, kanske följde med i någon tidning. Färglagt har jag gjort med Distress refill. Det mönstrade bakgrundspapperet stansade jag ut med en spellbinderdies, gjorde likadana till insidorna, men i vitt papper som jag stämplade körsbärskvisten och lite körsbörsblommor på och på ena en text om "home". På den andra finns plats för beställaren att skriva sin hälsning.

Peter är iväg och besiktar husbilen
(null)
Får den inte körförbud så hoppas jag att vi kan komma oss ut med den någon natt i alla fall, vi är ju inne på vår sista semestervecka nu och jag vill verkligen testa på åtminstone 1 övernattning med Zigge. Eftersom vi har både akvarium (än så länge, tanken är att vi ska göra oss av med dom) och katter så måste vi skaffa djurvakt och då blir det inte så ofta vi åker i väg och övernattar mer än en natt. Men vi har en fantastisk svärson som brukar ta hand om djuren som blir hemma.

Nu ska jag torka ur ugnen och kylskåpet, ska försöka få till lite Flyladyrutiner igen. Alla rutiner läggs på is när jag har högsäsong på jobbet, men nu känner jag mig rätt så utvilad så lika bra att dra igång …

Oj, nu kom peter hem, undrar hur det gick?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0